Bedrijven

In harmonie zijn met je klant

Vanuit mijn jarenlange ervaring als salesprofessional help ik graag vakgenoten in harmonie met hun relaties en klanten te opereren. Want hoe goed ken jij je klant nu eigenlijk? Uiteraard zijn salestechnieken en communicatieve vaardigheden hiervoor belangrijk. In mijn aanpak richt ik mij echter meer op het krijgen van een goede band met je klant. Een band die is gebaseerd op open- en eerlijkheid, vertrouwen, oprechte interesse en partnership. Een verbinding die er voor zorgt dat jullie elkaar wederzijds iets gunnen. Om dit te kunnen moet je in staat zijn om je klant echt goed te leren.

de-brug

Wat zijn belangrijke waarden en overtuigingen van hem of haar. Wat is zijn of haar missie. Welke voorkeuren heeft hij of zij in haar communicatie en hoe kun je daar het beste op aan sluiten.
Voor een goede verbinding is het daarnaast ook belangrijk dat je dicht bij jezelf blijft. Vanuit je eigen authenticiteit. Hoe kwetsbaar durf jij je op te stellen? Wat geef je bloot van jezelf? Kun je iets verkopen als je weet dat de klant er niets aan heeft. Vanuit mijn persoonlijke ervaring uit de praktijk in combinatie met technieken uit NLP help ik je graag om hier de juiste skills en technieken voor te leren. Met als belangrijkste doel verbinding/harmonie met je klant.

Ik heb hiervoor een aantal modules ontwikkeld die ik in groepsverband kan geven. Deze modules zijn zowel bedoeld voor salesprofessionals maar zeker ook voor professionals die hun communicatieve- en adviserende vaardigheden willen verbeteren. Uiteraard is het ook altijd mogelijk om via persoonlijke coaching jezelf hierin te ontwikkelen. Hierin kunnen we je persoonlijke uitgangspunt als startpunt nemen en ingaan op de voor jou specifieke situaties.