Verhogen klantgerichtheid en intake vaardigheden

Deze training is opgezet voor alle professionals die contact hebben met de klant maar geen sales professional zijn. De opzet van de training is dan ook niet gericht op sales technieken. Het doel van de training is om effectiever te communiceren met je klant. Op basis van NLP technieken leer je diverse communicatietechnieken waarmee je beter kunt aansluiten bij je klant. De training geeft je inzicht in hoe je onbewust communiceert, hoe je eigen waardes en filters je communicatie beïnvloeden en hoe je hier beter en bewuster mee om kunt gaan. Het principe dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen communicatie en dus tevens voor respons is hierbij het uitgangspunt. Hoe effectiever je communicatie, hoe groter de kans dat jij je doelen bereikt.

Voor wie?

Voor elke professional die veel contact heeft met de klant en zijn of haar communicatieve vaardigheden wil vergroten.

Resultaten

  • Je kan waarnemen zonder oordeel en eigen invulling.
  • Je kunt je beter inleven en afstemmen op de klant.
  • Je leert niet meer onbewust MAAR bewust te communiceren.
  • Je kent nieuwe communicatietechnieken waardoor je effectiever kunt communiceren met je klant.
  • Je kunt beter contact maken door een vergrote flexibiliteit in de eigen communicatie.

Terug naar trainingsoverzicht